top of page

חזרה בריאה ומתוקה ללימודים: המדריך המלא להורים

שוב מתחילה לה שנה וחזרה לשגרת בית הספר זו הזדמנות נפלאה להתחיל להשריש בבית הרגלים בריאים. הרגלים בריאים מתחילים אצלנו ההורים, החל בבחירות שלנו במוצרים שיימלאו את המקרר, המקפיא ומדפי הארון ועד לצלחת שלנו והרגלי האכילה שמהווים מודל לחיקוי.


איך להצטייד נכון לשנת הלימודים החדשה עם מזונות מזינים ומפנקים

עם פתיחת שנת הלימודים, זה הזמן המושלם לאמץ הרגלי תזונה בריאים ומזינים לכל המשפחה. פירות קפואים, שייקים מהירים, וחטיפים עשירים בויטמינים הם הדרך הנכונה להתחיל את היום ולשמור על אנרגיה לאורכו.


שייקים - הדרך הטעימה לבוקר מוצלח

הכנת שייק בבוקר היא דרך קלה ומהירה להעניק לילדים ארוחת בוקר מזינה לפני היציאה לבית הספר. פירות קפואים הם הבסיס המושלם - הם שומרים על הויטמינים שלהם, מעניקים מרקם קרמי, ומקררים את השייק. שלבו בשייק ממרחי שקדים לתוספת חלבון, חומצות שומן חיוניות שחשובות לגדילה וריכוז ועשירות בויטמינים ומינרלים כדוגמת ממרח שקדים, ממרח אגוזי קשיו וגרנולה לקראנץ' מענג.


חוזרים ללימודים עם סחוט
חוזרים ללימודים עם סחוט

במקום חטיפים מעובדים, הציעו לילדים אפשרויות בריאות יותר אחר הצהריים:

  • קערית אסאי עם פירות קפואים וגרנולה. מתכון לקערית אסאי

  • כוס פירות קפואים כנשנוש מרענן - אננס קפוא, פטל קפוא, אוכמניות, תותים, מנגו. תנו להם להפשיר 10 דקות בחוץ ללא כל צורך בחימום והם בדיוק בטמפרטורה המושלמת כתחליף מזין לקרטיב.






ויטמינים ומינרלים הם חיוניים לריכוז ולמידה. פירות, ירקות ואגוזים עשירים בויטמינים ומינרלים החיוניים לריכוז ותפקוד מיטבי.

הוסיפו ליום שלכם ושל הילדים אגוזי מלך בשייק או כנשנוש בריא ושלבו בשייקים שלהם זרעי פשתן וזרעי צ'יה כמקור לאומגה 3

טיפ מדיאטנית קלינית: קינוח בריא ומפנק

כדיאטנית קלינית, אני מכינה לילדיי קינוח מיוחד: פצפוצי שוקולד במיקרוגל למשך 50 שניות, מערבבת ומוסיפה פטל קפוא, מערבבת היטב שוב. התוצאה: צ'אנקים של פטל קפוא עטוף בשוקולד - טעים, בריא, וכולם מלקקים את האצבעות! אפשר לקרוא לזה פראנוי לאנשים עסוקים שאין להם זמן לטבול כל פטל בנפרד בשוקולד.


פטל קפוא עם שוקולד
פטל קפוא עם שוקולד

ועוד קינוח מדהים, קל מאוד להכנה ומזין לילדים ולמבוגרים שאני חייבת לשתף אתכם - גלידת קוטג' אגדית מפוצצת בחלבון ובסידן - מתכון

גלידת קוטג'
גלידת קוטג'

ארוחת בוקר מזינה לילדים וגם להורים ממהרים

בהזדמנות זו אני אשתף את ארוחת הבוקר האהובה עליי - יוגורט פרו חלבון עם אוכמניות קפואות, אגוזי מלך וגוג'י ברי או עם התערובת האגדית של פירות יבשים ואגוזים


מוזלי
מוזלי



סמבוק - הסוד לחיזוק טבעי

מזכירה לכם את הסמבוק שהוספנו למגוון. הוא ידוע בהשפעותיו המחזקות וחשוב לי להדגיש את אופן השימוש בו:

בשלו 2 כפות של פרי הסמבוק עם פירות יער נוספים והוסיפו תמר מג'הול מגולען להמתקה (כמות התמרים בהתאם לרמת המתיקות המועדפת עליכם) לריבה נפלאה שתשב במקרר ותוכלו להוסיף אותה ליוגורט או להנות ממנה על קרקר או פרוסת לחם בריאה.


ריבת פירות יער
ריבת פירות יער



ירקות קפואים

וכמובן כמובן, לא לשכוח להצטייד בירקות קפואים שניתן פשוט לשלוף מהמקפיא, להניח על נייר אפייה עם מעט שמן זית איכותי ומלח. ירקות שניתן להכין באופן הזה בקלות הם ברוקולי, כרובית, לקט גינה ושעועית. וגם בשביל זה הכנו לכם מתכונים קלים וטעימים.


מוקפץ עם ירקות קפואים
מוקפץ עם ירקות קפואים

✨ טיפ הזהב

הכינו לילדים וגם לעצמכם ממרח שוקולד טבעי

מרכיבים למנה אישית:

מרחו להם על קרקרים בריאים, העשויים מרכיבים מלאים וטבעיים, הוספנו גם קרקרים עם המתקה טבעית עדינה, ארוחה מצוינת לפני בית הספר או כחטיף בריא אחר הצהריים.



ממרח שוקולד טבעי
ממרח שוקולד טבעי

עם מגוון המוצרים הבריאים והטעימים שלנו, הכנה לשנת הלימודים החדשה יכולה להיות קלה, מהנה ומזינה. צרו שגרה בריאה עם פירות קפואים, שייקים מפנקים, וחטיפים מזינים - והילדים יהיו מוכנים ללמידה ולהצלחה!





המידע והתכנים באתר אינם מהווים חוות דעת רפואית או תחליף רפואי להתייעצות עם רופא או דיאטן/ית. כל תוכן המופיע באתר זה הינו אינפורמטיבי בלבד ואין לראות בו בדרך כלשהי יעוץ רפואי ו/או המלצה לטיפול ו/או תחליף לטיפול. השרותים והמידע באתר זה הינם כלליים ולא ניתן להתאימם באופן פרטני לצרכיו של כל אדם ואדם ועל כן לצורך קבלת טיפול רפואי ו/או יעוץ אישי יש לפנות לרופא/ה ו/או דיאטן/ית.

525 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comentarios


bottom of page