top of page

פראנוי - הקינוח שכבש את דרום אמריקה ב-10 דקות של הכנה ביתית

עודכן: 10 בפבר׳

לקינוח הזה נחשפתי כשהייתי בארגנטינה ואז הבנתי שאפשר להכין אותו בקלות בבית, ומה טוב יותר מ guilty pleasure המשלב את החמצמצות והצבע האדום של הפטל יחד עם הטעם העשיר והמנחם של שוקולד, ממש בימים אלו?!


אם עוד לא הכרתם, בדרום אמריקה קוראים לזה "פראנוי" וזה למעשה פטל אחד יפה עטוף בשוקולד לבן ומעליו בשוקולד חלב או מריר.

פראנוי
פראנוי

התפנקו במתיקות חורפית: פראנוי תוצרת בית, פיוז'ן משגע של פטל קפוא ושוקולד

ככל שהימים מתקררים והתשוקה שלנו לקינוחים מפנקים גוברת, אנו נרגשים להכיר לכם את השילוב המענג של פטל (או תות שדה) עם שוקולד, תוצרת בית - קינוח המשלב את הטוב משני העולמות: העקצוץ החמצמץ של פטל קפוא עם הקרמיות והעושר של השוקולד.


מה זה פראנוי?

פראנוי, טוויסט מקסים לפינוקי פירות ושוקולד מסורתיים, הוא פטל קפוא בלבו, עטוף תחילה בשכבה של שוקולד לבן טעים, ולאחר מכן עטוף בשוקולד חלב עשיר. השילוב השמימי הזה לא רק מספק את הצורך שלך במתוק אלא גם משלב את הבריאות שיש בפירות יער מלאי נוגדי חמצון.


פראנוי - פטל מצופה בשוקולד
פראנוי - פטל מצופה בשוקולד

למה להכין פראנוי בבית?

הכנת פראנוי בבית היא יותר מסתם פעילות קולינרית; זו חוויה שאפשר לשתף בה את הילדים ואחר כך לזלול ביחד או להפתיע עם קינוח מדויק אחרי ארוחה או עם הקפה אחר הצהריים. התהליך פשוט. ניתן לבחור את סוג השוקולד, את גודל הפטל, ואפילו להוסיף טוויסט אישי עם תוספות או פירות אחרים.





מכינים פראנוי בבית
מכינים פראנוי בבית

הכנה פשוטה

להכנת פראנוי, התחילו עם פטל אדום קפוא איכותי שלנו, שנקטף בשיא הבשלות ומוקפא כדי לנעול את הטעם והחומרים התזונתיים שלו. המיסו שוקולד לבן וחלב איכותיים בקערות נפרדות. קערה לשוקולד הלבן וקערה לשוקולד החלב. טובלים כל פטל תחילה בשוקולד הלבן, מוציאים אותו הצידה לצלחת ומניחים לו להתייצב ואז חוזרים על התהליך עם שוקולד החלב או מריר - לבחירתכם. מצפים אותו בשוקולד החלב ומניחים על נייר אפייה שמונח על תבנית. התוצאה היא פינוק מדהים, תלת-גווני, יפה לא פחות מכמה שהוא טעים.

פראנוי ביתי
פראנוי ביתי

היתרונות

לא רק שמדובר בפינוק טעים, אלא שהוא גם חלופה בריאה יותר לקינוחים רבים אחרים. פטל הוא מקור עשיר של נוגדי חמצון, ויטמינים וסיבים. בשילוב עם שוקולד, במיוחד זנים מריר או בעיבוד מינימלי, מתקבל פינוק שהוא גם מענג וגם מזין.


מושלם לכל אירוע

בין אם זה מפגש משפחתי נעים, מסיבה, ארוחת ערב מתוחכמת או פינוק ערב שקט, הפראנוי משתלב בצורה מושלמת בכל סביבה. האלגנטיות ופרופיל הטעמים הייחודי שלו הופכים אותו ללהיט בקרב כל קבוצות הגיל.

פטל קפוא מצופה בשוקולד לבן ושחור
פטל קפוא מצופה בשוקולד לבן ושחור

הזמינו את המצרכים לפראנוי הביתי עוד היום

מוכנים לצלול לתוך החוויה המענגת של הכנת פראנוי? הזמינו עכשיו באתר או באחת החנויות שלנו ברמת השרון או תל אביב כדי להזמין את הפטל הקפוא הטרי ביותר. תוכלו לנסות את המתכון גם עם תות שדה או מנגו קפוא זכרו, כל ביס לא רק מציע פרץ של טעמים שמתאימים לחורף אלא גם מספק רכיבים בריאים בצורה טעימה.


יש לנו כוכב חדש לשולחן הקינוחים החורף. הזמינו עכשיו ואמצו את השמחה שבמתיקות תוצרת בית!



המידע והתכנים באתר אינם מהווים חוות דעת רפואית או תחליף רפואי להתייעצות עם רופא או דיאטן/ית. כל תוכן המופיע באתר זה הינו אינפורמטיבי בלבד ואין לראות בו בדרך כלשהי יעוץ רפואי ו/או המלצה לטיפול ו/או תחליף לטיפול. השרותים והמידע באתר זה הינם כלליים ולא ניתן להתאימם באופן פרטני לצרכיו של כל אדם ואדם ועל כן לצורך קבלת טיפול רפואי ו/או יעוץ אישי יש לפנות לרופא/ה ו/או דיאטן/ית.

1,463 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comentarios


bottom of page